تغذیه گیاهان با هیومیک اسید اورجینال Humic Acid

تغذیه گیاهان با هیومیک اسید اورجینال

امروز میخواهیم یک محصول با کیفیت را برای تغذیه گیاهان معرفی نماییم. سوالات بسیار زیادی از طرف مشتریان، بازدیدکنندگان ، مهندسین عزیز و دوست داران گل و گیاه برای ما ارسال و مطرح گردیده است که اکثرا برپایه تغذیه اصولی گیاهان،درختان و… و استفاده از کود های با کمترین اثرات بد و همچنین کودهایی که کمک به تولیدات ارگانیک نمایند بوده است .

کود مایع هیومیک اسید گوگرد دار حاوی اسید های آلی هیومیک اسید و فولویک اسید بوده که انواع عناصر غذایی اصلی از قبیل : ازت ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیوم ، گوگرد و ریز مغذی های : آهن ، روی ، منگنز را به فرم قابل جذب برای گیاه را دارامیباشد .

تغذیه گیاهان با اسید هیومیک اورجینال

 

* با توجه به نقش گوگرد درگیاهان مخصوصا در انتقال نیتروژن  و در اختمان برخی از اسید های امینه و مولکولهای آلی حضور این عنصر در این کود منجر به افزایش مقاومت گیاهان در برابر تنشهای محیطی نظیر سرما ، گرما ،آفات و بیماریها و کاهش تنش های ناشی از شوری و قلیایی بودن خاک می گردد .

تاثیرات استفاده از کود هیومیک اسید گوگرددار :

-افزایش عملکرد و کیفیت محصول

-افزایش راندمان مصرف سایر کودها

-پایداری و نگهداری بیشتر عناصر غذایی کاتیونی و آنیئنی و جلوگیری از آبشویی انها

-کمک به جذب و انتقال عناصر ریز مغذی در اندام هوایی

-افزایش قدرت ریشه زایی و رشد ریشه

-افزایش ظرفیت نگهداری آب و بهبود کارایی مصرف اب در گیاهان مختلف

-افزایش جمعیت میکروارگانیسمهای مفید خاک

-افزایش نرخ فعالیت و حجم تولید آنتی اکسیدانها

-کاهش سمیت کودها و عناصر اضافی موجود در خاک

-محرک هورمونها و آنزیمهای گیاهی  به علت وجود مواد فعال کننده

-افزایش سنتز کلروفیلتغذیه گیاهان با اسید هیومیک اورجینال

-افزایش مقاومت گیاه به شوری

-افزایش مقاومت به سرما و گرما

 

روشهای استفاده از هیومیک اسید گوگرددار :

*** استفاده همراه با اب ابیاری : میتوانید هیومیک اسید را با نسبت ۱ تا ۳ در هزار با اب ابیاری حل کرده و اقدام به ابیاری نماییدو فقط طبق روال توجه فرمایید که بهتر است اگر از اب شهری برای ابیاری استفاده مینمایید حتمن از اب ۲۴ ساعت مانده استفاده نمایید.

*** روش بذرمال : برای کسانی که میخواهند اقدام به کاشت بذر نمایند بهتر است اسید هیومیک را با کمی اب حل کرده و بذور را کاملا اغشته نمایند و بعد اقدام به کاشت نمایند.

*** روش محلول پاشی : در این روش میتوان با دوز ۱ در هزار با اب محلول کرده و اقدام به محلول پاشی نمود البته در این روش تمامی عناصر موجود در کود بجز هیومیک اسید بخاطر وزن بالای ملکولی جذب میگردند. (ما خیلی این روش را برای بهره بردن کامل از هیومیک اسید پیشنهاد نمیکنیم )

تغذیه گیاهان با اسید هیومیک اورجینال

تغذیه گیاهان با اسید هیومیک اورجینال

 

 

 

 

 

 

استانداردها و تاییدیه ها :

اخذ گواهی CE اروپا

اخذ سرتیفیکیت بین المللی کیفیت محصول

کسب استاندارد : ISO 9001 -2015

کسب استاندارد : ISO 80001 -2007

کسب استاندارد : ISO 140001 – 2015

ویکی از مهمترین موفقیتها داشتن رضایت کامل مصرف کنندگان خانگی ،تولیدی گیاهان اپارتمانی ، گیاهان بیرونی ، مزارع و باغات میباشد .

*در پایان این به این نکته ی مهم اشاره می نماییم که تیم مهندسی سایت بونسای ایران پس از بررسی های دقیق و زمانبر و هزینه بر فقط این برند را(هیومیک اسید گوگرددار اکسین)را تایید و پیشنهاد مینماییم. ضمنا هیچگونه مسولیتی در قبال تهیه و استفاده از مارکهای متفرقه اعم از داخلی و خارجی را با توجه به توصیه مصرفی کارشناس های ما برای گیاهان شما نمیپذیریم. پس قبل از تهیه حتمن این پست اموزشی را مطالعه و از داشتن کیفیت لازمه محصول و سرتیفیکیت های معتبر ان مطلع گردید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تهیه و استفاده از هیومیک اسید گوگرد دار اکسین میتوانید با مراجعه با قسمت ارتباط با ما از روشهای ارتباط با تیم کارشناسی سایت استفاده نمایید.

 

♠♠♠← در صورت تمایل به خرید این محصول (هیومیک اسید گوگرد دار اورجینال) روی این لینک کلیک نمایید .

 

 

  پست آپدیت شد در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳

5دیدگاه در “تغذیه گیاهان با هیومیک اسید اورجینال Humic Acid

  1. سلام و احترام خدمت مدیر وبسایت
    بنده از مطالب سایت شما لذت بردم و استفاده کردم تبریک میگم سایت خوبی طراحی کردید خواستم از زحماتتون تشکر کنم، باز هم مطالب وبسایت شمارو پیگیری و استفاده خواهم کرد

  2. سلام و احترام خدمت مدیر وبسایت
    بنده از مطالب سایت شما لذت بردم و استفاده کردم تبریک میگم سایت خوبی طراحی کردید خواستم از زحماتتون تشکر کنم، باز هم مطالب وبسایت شمارو پیگیری و استفاده خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *